środa, 14 sierpnia 2013

{ 4 } Dwa miesiące później.

Coś kiepsko u mnie z motywacją do pisania, wiem. Jednak trochę się u mnie pozmieniało. Mama poszła do dietetyka i siłą rzeczy w ciągu ostatnich dwóch miesięcy musiałam się trochę zmienić. Zmieniłam nawyki żywieniowe ( w sumie dalej próbuję je zmieniać ), wprowadziłam trochę ruchu, choć nieregularnego... W efekcie jestem o ok. 6 kg mniejsza. ;) Wiem, może to nie jest zbyt dużo, ale dla mnie to ogromna radość kiedy widzę, że moje ulubione spodnie, które do niedawna były ciut przyciasne, robią się luźne i ze mnie zlatują. Ahhh... Wspaniałe uczucie! Od teraz będę regularnie dodawała posty, może dzięki temu będzie mi łatwiej.

weheartit.com

1 komentarz:

  1. Ja mam w planach zrzucić jeszcze 7 kg :)
    Miałam już wynik -18 kg ale po hormonach mi się trochę przytyło i teraz znowu mam motywację do walki :)

    OdpowiedzUsuń